PARIS (AP) – Carlos Alcaraz sa vyzval za porušenie pravidiel na French Open a v nedeľu kontaktoval bod s Benom Sheltonom.
Začiatkom druhej sady zápasu štvrtého kola sa Shelton zasiahol výstrel z výstrelu z Alcarazovho dosahu do siete. Takže Alcaraz, obranný šampión v Roland-Garros, jazdil na rakete-a keď jeho vybavenie pretekalo vzduchom, jeho struny nejako nielen kontaktovali loptu, ale vrátili ju do siete a smerovali na druhú stranu súdu.
Reklama
Spočiatku bol tento bod udelený druhý nasadený Alcaraz. Okamžite išiel na stoličku, aby pripustil, že keď chytil loptu, nedrží svoju raketu. To nebolo dovolené, takže bod išiel do Sheltonu, americký nasadený 13. miesto.
Keď úradník informoval Filippe-Chatriera o väčšine toho, čo sa stalo, Alcaraz dostal potlesk.
Chvíľu je pravdepodobne kritický, namiesto toho, aby viedol vo svojej službe 40-30 rokov, Alcaraz teraz klesol na 30-40, čím poskytol Sheltonovi prvý bod zlomu zápasu. Ale Alcaraz uložil jeden a päť ďalších v tejto hre, ako sa v najlepšom piatich zápasoch stretnúť s dvoma sadami.
___
Viac AP Tenis: https://apnews.com/hub/tennis