Úvod Správy Rangers Fury: Ibrox Club skočil do obrany Johna Browna, pretože ho SFA...

Rangers Fury: Ibrox Club skočil do obrany Johna Browna, pretože ho SFA obviňuje za „skorumpovaný“ komentár

20
0
John Brown uviedol, že rozhodnutie nestaviť bránu Rangers po tom, čo lopta prešla hranicou

Rangers obvinil SFA z selektívneho presadzovania svojich pravidiel po tom, čo vládny orgán obvinil bývalého poradcu Johna Browna za tvrdenie, že tvrdil, že kontroverzný sudca bol „poškodený“.

A sľúbili, že budú podporovať 63-ročného, ​​ktorý 17. mája inšpiroval Veľkonočnú cestu ako telekomunikačný komentátor v klube, bol zakázaný cieľom, keď sa snažil Rocky Bushir vyčistiť úsilie Nico Raskina.

S strážcom, ktorý si bol istý, že lopta prešla cez líniu, Hibs vyšiel z parku a porovnal sa v zápase, ktorý sa skončil 2-2. Pretože jeho asistenti a Var Andrew Dallas nemožno vyvodiť sudca Nick Walsh, že belgické úsilie by sa malo zastaviť, Brown vo vysielaní povedal: „Povedal by som, že bolo pokazené.“

Komentátor Tom Miller odpovedal: „No, nie som si istý, či to naozaj hovoríme“. Ale Brown odpovedal: „No, hovorím to“.

Rangers neskôr rozhodnutie odmietol a vyzval na zavedenie technológie bránkovej línie, ale Brown je stále obvinený.

Klub Ibrox opísal Brownov komentár za „spontánny“ a „emocionálny“ a poukázal na to, že nezávislý panel dospel k záveru, že cieľ mal byť uzavretý.

John Brown uviedol, že rozhodnutie nestaviť bránu Rangers po tom, čo lopta prešla hranicou, bolo „skorumpované“

Obranca Hibsi Rocky Bushir sa snaží vyčistiť úsilie Nicolasa Raskina z bránkovej línie

Obranca Hibsi Rocky Bushir sa snaží vyčistiť úsilie Nicolasa Raskina z bránkovej línie

Sudca Nick Walsh a jeho tím nedokázali odvodiť loptu prejsť cez hranicu

Sudca Nick Walsh a jeho tím nedokázali odvodiť loptu prejsť cez hranicu

Hovorca povedal: „Rangers FC urobil úplnú odpoveď na sťažnosť Škótska FA týkajúce sa poznámky uskutočnenej na konci minulej sezóny počas komentárov zápasu Hibernian V. Klub pevne popiera porušenie škótskych pravidiel FA.

„Sme prekvapení, že existuje vôbec sťažnosť vzhľadom na kontext komentára a predchádzajúce zaobchádzanie s podobnými prípadmi.

„Naša odpoveď zdôrazňuje, že panel vlastného herného prípadu v Škótsku sa rozhodol, že Deň sudcu je nesprávny – štyria z piatich členov panela sa zhodli na tom, že cieľ by mal byť poskytnutý Rangerom. Toto zistenie pomáha vysvetliť povahu spontánneho emocionálneho komentára, ktorý sa prenáša vo veľmi nabitom a predkladá priamo.

„Naša odpoveď tiež spôsobuje vážne problémy s voliteľným vymáhaním a nezrovnalosťami škótskeho FA. Zdôraznili sme niekoľko príkladov podobných alebo silnejších poznámok, ktoré boli inde v škótskom futbale, ktoré nespôsobili obvinenia alebo sankcie.

„Aj keď sme odhodlaní udržiavať vysoké štandardy, naďalej sa hádame so všetkými druhmi opatrení, ktoré považujeme za neprimerané alebo neprimerané. Pre mnohých priaznivcov toto obvinenie v posledných mesiacoch zvyšuje iba širšiu frustráciu súvisiacu s regulačným dohľadom, ako táto hra má závažnejšie problémy s vyriešením, vrátane zlepšenia škótskych futbalových krokov. „

Keď panel kľúčových pretekov týkajúcich sa SFA, ktorý pozostáva zo skúsených ľudí počas hry, veril, že by mali dať cieľ, Hampden podporil úradníkov sudcu Willie Collum.

Vo svojej prehliadke Var Review Show poukázal na kritiku úradníkov po tom, čo vylúčili bránu Daizen Maeda proti Hibsom na začiatku sezóny, keď bola lopta vyhodnotená z hry predtým, ako Alistair Johnston prekročil Maedovo cielené nastavenie.

„Vráťme sa k dvom prípadom v tejto sezóne – Hibs vs Celtic, možná lopta nad čiarou a Dundee United vs Hibs, možná hádzanú skôr, ako pôjde k bráne,“ povedal Collum.

Var Andrew Dallas nemohol vládnuť, keby lopta prekročila líniu na Veľkú noc

Var Andrew Dallas nemohol vládnuť, keby lopta prekročila líniu na Veľkú noc

Veliteľ klubovej televízie John Brown si bol istý, že cieľ mal byť vydaný

Veliteľ klubovej televízie John Brown si bol istý, že cieľ mal byť vydaný

Vodca sudcu Hampdena Willie Collum podporil úradníkov zápasu o svojom rozhodnutí

Vodca sudcu Hampdena Willie Collum podporil úradníkov zápasu o svojom rozhodnutí

„Boli sme kritizovaní za obe rozhodnutia a správne, pretože nakoniec neexistovali definitívne dôkazy.

„Poznám ľudí, ktorí sa pozerajú na toto rozhodnutie a hovoria:“ Tento uhol fotoaparátu je pre mňa konečný. „Realita je však taká, že tento uhol fotoaparátu je v uhle, ak tam nie je nič priamo.

„Už som v zápase Majstrovstiev sveta citoval, v japonskej hre (proti Španielsku v roku 2022) bol podobný uhol (proti Španielsku), kde ak by ste použili tento roh, povedali by ste, že lopta bola nad hranicou.

„Ak ju riadite priamo, potrebuje sa ľahká časť lopty, ktorá sa dotýka tejto línie.

„Tvrdí, že var a priestranný, 100 percent, tvrdí, že lopta bola nad hranicou? Nie pre nás.

„Myslím, že to prekročilo hranicu? Myslím, že je to dobrá príležitosť.

„Ale môžem si byť úplne istý? Nie

„Už sme boli kritizovaní, teraz sme sa presunuli, že takéto rozhodnutie vydáme iba vtedy, ak budeme mať 100 % presvedčivé dôkazy, takže VAR a priestranné sú správne, že nemajú žiadne dôkazy.“

Brown bol obvinený z porušenia článku 29 obmedzených, ale nie obmedzených, ale nie obmedzených.

Source Link

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu